Servicii si Prețuri

Psihoterapia ofera o cale spre cunoastere si redescoperire interioara pentru persoanele aflate intr-un impas existential. Astfel, cei care apeleaza la acest mod de terapie, au ocazia de a schimba felul in care simt si interactioneaza, de a recadra si a gestiona stari conflictuale, blocaje, frustrari si de a aborda strategii noi si creative de dezvoltare personala. In psihoterapia individuala, indiferent de orientarea teoretica a scolii de care apartine terapeutul, exista cateva scopuri si beneficii comune: eliberarea de simptomatologie, îmbunatatirea pe termen lung a starii de spirit, cresterea stimei de sine, a valorii personale, a increderii in sine si asertivitatii, recapatarea controlului asupra vietii personale, dezvoltarea unor relatii mai armonioase, mai sanatoase cu familia, prietenii, colegii;
Consilierea psihologică este o intervenție psihologică în scopul optimizării, autocunoașterii și dezvoltării personale sau în scopul prevenției și remiterii problemelor emoționale, cognitive și de comportament. Cu alte cuvinte, consilierea psihologică este o intervenție psihologică care se adresează persoanelor aflate în situații de criză, sau care se află în impas în ce privește rezolvarea unor situații din viață personală sau profesională. Persoanele care apelează la consiliere psihologică sunt deci persoane sănătoase, care au totuși nevoie de consiliere pentru a găsi soluții legate de problemele cu care se confruntă. Consilierea psihologică se adresează adulților, copiilor, adolescenților și vârstnicilor deopotrivă.Consilierea psihologică necesită o perioada mai scurtă de timp decât psihoterapia, de regulă 6-10 ședințe, și poate avea trei tipuri de beneficiari: indivizi, cupluri și grupuri.
Dezvoltarea personală
Constelații Familiale
Mindfulness este conștientizarea care survine când suntem atenți deliberat la momentul prezent și suntem non-critici față de realitate așa cum este ea.” este definiția dată de Williams, Teasdale, Segal și Kabat-Zinn într-un articol, în anul 2007. Profesorul Mark Williams, fost director al Centrului pentru Mindfulness de la Universitatea Oxford, spunea că ‘mindfulness înseamnă a cunoaște în mod direct ce se întâmplă în interiorul și exteriorul nostru, clipă de clipă”. Pornind de la aceste caracterizări putem intui câteva dintre beneficiile acestei practici: -îmbunătățirea capacității de concentrare, a atenției și a memoriei -ajută la scăderea stresului -dezvoltă un bun control al emoțiilor -contribuie la schimbarea atitudinii în anumite aspecte ale vieții -dezvoltă compasiunea și autocompasiunea De asemenea, există studii care arată că mindfulness-ul ajută la depășirea stărilor de depresie, de anxietate generalizată, și poate fi de ajutor și în adicții. O sursă de articole pe acest subiect poate fi revista Universității Harvard https://news.harvard.edu/gazette/story/2018/04/harvard-researchers-study-how-mindfulness-may-change-the-brain-in-depressed-patients/ , dar mai sunt multe alte studii scrise de Mason, Barnhofer și Eisendrath. Cu toate acestea, mindfulness nu este un panaceu universal. Practica individuală deschide noi orizonturi în viața fiecăruia dintre noi. Vă invităm la un grup de practică! Este vorba de un nou modul de mindfulness, metoda MBCT, structurat pe 8 ședințe cu următoarele teme: 1. Conștientizare. Pilot automat. 2. Trăind în capul nostru 3. Întregindu-ne mintea. 4. Recunoașterea aversiunii 5. A lăsa să fie 6. Gândurile nu sunt fapte 7. Cum îmi pot purta de grijă? 8. Menținerea și Extinderea noii învățări Cursanții vor primi: 10 meditații, suport de curs , jurnal de mindfulness și raport personalizat privind evoluția personală. Ședințele se vor desfășura săptămânal. Durata unei întâlniri este de 90 minute. Cursul se va desfășura online, pe platforma Zoom. Vor fi între 4 și 7 cursanți . Costul unei ședințe este de 85 lei ,dar există o reducere de 10% pentru achitarea tuturor ședințelor la începerea cursului. Pentru mai multe detalii sunați la
O ședință de 50 minute este 120 Ron.